Sheypoor is a free online classifieds marketplace for Iran where anyone can buy, sell and search goods and services quickly, easily and free of charge. On Sheypoor, you can find anything you can think of from property and vehicle to mobile, laptop, furniture, antique, clothing and much more.
چگونه میتوانیم بازدید آگهی شیپور خود را افزایش دهیم؟
اگر میخواهید آگهیتان به افراد بیشتری نشان داده شود، کافی است بستههای افزایش بازدید بروزرسانی، ویترین و ... را تهیه کنید. در صورت نیاز به بازدید بیشتر نیز میتوانید پکیجهای ویژه افزایش بازدید با بازخورد بالا را تهیه کنید و از افزایش بازدید آگهیهایتان لذت ببرید.
چگونه میتوانیم خرید ایمن و مطمئنی داشته باشیم؟
بهترین روش این است که خریدهایتان را بهصورت حضوری انجام دهید، کالا را از نزدیک بررسی کنید و در صورت رضایت از کالا، مبلغ را پرداخت کنید. برای خرید کالا از شهرهای دیگر نیز میتوانید از خدمات پستی استفاده کنید. به این صورت که کالا را درب منزل تحویل بگیرید و پس از بررسی کامل آن، هزینه را به پستچی پرداخت کنید.
چگونه میتوانیم از فروشنده محصول مورد نظرمان سؤال بپرسیم؟
در کنار هر آگهی میتوانید شماره فروشنده را در کادر آبیرنگی با سه حرف "xxx" در وسط آن ببینید. کافی است روی این کادر آبیرنگ ضربه بزنید تا شماره تماس مشتری برایتان نمایش داده شود. حالا میتوانید با فروشنده تماس بگیرید.
آیا با نصب شیپور میتوانیم آگهی تکراری ثبت کنیم تا محصولمان بیشتر دیده شود؟
خیر. آگهیهای تکراری تأیید نمیشوند و در صورت تکرار درج آگهیهای تکراری، این احتمال وجود دارد که حساب کاربریتان مسدود شود.
آیا قیمت اجناس پیش از ثبت آگهی بررسی میشود؟
البته. کارشناسان، شیوه تعیین قیمت برای هر کالا را بررسی میکنند و اگر ببینند محصولی بیش از ارزش واقعیاش قیمتگذاری شده، قیمت آن را پاک میکنند و به جای آن واژه «توافقی» را درج میکنند.
آیا نظارت دقیقی روی خریدوفروشها وجود دارد؟
با توجه به اینکه تعداد خریدوفروشهای شیپور بسیار بالا است، امکان نظارت دقیق روی تمامی خریدوفروشها وجود ندارد.
از کجا متوجه شویم که محصول مورد نظرمان به فروش رفته یا نه؟
با نصب برنامه شیپور، فقط میتوانید آگهی ثبت کنید و آگهیهای دیگران را ببینید. اگر محصولی به فروش برسد، هیچ برچسب خاصی روی آن محصول درج نمیشود. پس بهترین کار این است که با فروشنده تماس بگیرید و وضعیت موجودی کالا را از او بپرسید.
اگر هزینه را پرداخت کردیم اما فروشنده محصول را نفرستاد، چه کار کنیم؟
در این صورت لازم است شماره شناسه آگهی را بردارید و آن را همراه با اطلاعاتی که از فروشنده در شیپور درج شده است، به کارشناسان اطلاع دهید. میتوانید روی گزینه «گزارش» در کنار آگهی ضربه بزنید یا اینکه با پشتیبانی تماس بگیرید.
آیا میتوانیم کالایی را که خریداری کردهایم، مرجوع کنیم؟
البته. اگر کالای دریافتیتان با توضیحات یا تصاویر مطابقت نداشت، آسیبدیده بود یا کالای متفاوتی بود، میتوانید کالا را مرجوع و درخواست بازگشت وجه کنید.